hallluuuU!!

hejhejhallaaa alla mina sma fina gullisungar!!!!
hur mar ni? hopppas allt ar bra.. har fatt updates fran agnes att stockholm ar lika trist som alltid (HAHAHAHAHAAHHAAHA)
kul for er da...
aja... i barca lever livet vidare utan lilla agnes pa besok.. beccis var ocksa har nere, veckan innan agnes... ni andra far garna komma ner over en helg ocksa om ni vill...
jaja just nu lever jag ett lite konstigt liv, har inget jobb och har inte fixat spanskaskolan an.. ska dock pa en lektion imorrn och se om nivan ar bra for mig.. tror att det ar lite val lag niva da dom gar igenom presensgrammatik nu (?!)...
men aja battre an ingenting, far se det kanske tycker upp natt battre i veckan. aja jag kommer nog hoppa pa forsta basta, antingen jobb om jag far det eller spanskakurs pa heltid om jag hittar nan som passar...

juste ar arbetslos eftersom att baren har stangt for att dom ska bygga om och jag vet inte om jag ska ga tillbaka dit nar det ar fardigombyggt... sa ska soka som en dare nu i dagarna (har sagt det i tva veckor men agnes o beccis var ju faktiskt pa besok sa da brydda jag mig inte sa mkt om att soka....)

annars da? o bilen gar bra?!?!?! hehehe
nemen annars sa ar det soft har i barca, vadret borjar bli lite kallare, igar var det runt 23 grader och sol men jag tror att dom dagarna kommer forsvinna snart.. ska iof bli fint vader nasta vecka ocksa men sen far vi nog se fram emot 19 grader moln har ocksa.. det har borjat regna har i barca!!! fattar inte trodde det skulle va regnfritt i det har landet (hehe nee det trodde jag inte men onskade val det...) .-- aja ska kopa ett paraply da ar det problemet fixat.....

till august: neeeej jag tycker ocksa att imperfekt och preteritum ar ASSVART, meeeen man kan fortfarande saga att jag kan prata spanska eftersom att jag klarar mig pa min spanska med mina spansktalande vanner utan att anvanda engelska... tror att det galler detsamma for dig sa du kan OCKSA prata spanska sa sluta dissa dig sjalv genom att saga att du inte kan.... men aja ge mig en manad eller tva sa ar jag grym, da beharskar jag till och med dom svara bitarna!!
vi kan ha en rap-battle eller natt pa spanska over skype?? vi borde satta ett datum sa att vi har natt att strava emot....
bra da sager vi sa da, 15 november, rap-battle over skype???

oj nu blev jag tillsagd har pa bibblan att jag inte far sitta i den har salen for det ar bara for dom som ska fixa utskrifter.... aja skriver snart igen, skarp er allihopa och flytta utomlands ni kommer ruttna i sverige..
just jag kommer tillabak till stockholm i slutet av dec tror jag, stannar ett tag o sen far man se vad som hander, antingen tillbaka till barca (beror pa jobb och plugg , om jag fixar natt nice och om vi far stanna i den har lagenheten) . annars sa ar det mycket mojligt att det blir nan annan stad... aja


eloge till john som hade en grym kommentar dar i forrforra inlagget!!! dra ner till madrid forresten, folk ditt corazon!!

och agnes har lovat att hon ska gastblogga om sin vistelse har sa HALL UT MINA KARA TROGNA LASARE!!! wohoOOO!!!

hasta luego , mEVOOOOY!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Känns som om du har fått attityd där borta Yar!

Själv har jag det bra här i höstiga Sverige. Sliter bla på dagis och posten samtidigt som jag väntar på ett samtal från dig... snyft

Men själv ska jag boka resa till Thailand i helgen. Blir borta i en månad och glöm att jag kommer höra av mig till dig då! ;)

2008-10-22 @ 20:11:18
Postat av: AUgust-pagust

ahahah skont att du erkanner att du e lika dalig som jag pa spanska trots att du varit i ett spansktalande land i tva manader typ medan jafg kom hit for tva och en halv vecka sen!!!!! da kan man andas ut!!! HAHAHAH!



JAG KAN SKILLNADEN MELLAN IMPERFEKT OCH PRETERITUM SA FUCK U! Jag komemr aga dig i ´´the battle´´.



Eller inte.

2008-10-23 @ 19:13:39
Postat av: Anonym

Yo llegué a Argentina dos semanas atras pero vos llegó a Espansa dos MESES atras, y por eso yo creía que ahora tu espanol estuvo mejor que mi espanol, pero ya no estoy cierto. Sa jag ser framemot ´´the battle´´ :D NOT



Jag borde fa lite handikapp eftersom jag inte varit i ett spansktalande land lika lange som du!!!



ps. vos = tu en Argentina ds.

2008-10-23 @ 19:33:24
Postat av: agge

ser framemot agnes blogginlagg btw!!!!!

2008-10-23 @ 19:35:49
Postat av: agge

*llegó ska vara llegaste saklart!!!



dar ser du hur kass jag e :)

2008-10-23 @ 19:37:24
Postat av: agnes

eeee....tror nog att vi skippar mitt "gästinlägg" nu, skulle kännas som om jag skulle vara tvungen att hitta på saker som vi gjorde (för seriöst vad gjorde vi för något?). man jag hade fett skoj ändå yaris, och jag som trodde att jag kände dig innan jag åkte ner....puss på dig!

2008-10-23 @ 21:00:28
Postat av: Anonym

Ja gör det

2008-10-23 @ 21:08:03
URL: http://metrobloggen.se/proma
Postat av: Anonym

Vad lite du skrev:P

Bra jobbat!

2009-03-05 @ 17:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0