MADRE DE ****

JAG LAGGEN NER DEN HAR SKITEN!!! har skrivit ett inlagg tva ganger som bara forsvinner (hur pallar ni andra?!)

aa okej lagger nog inte ner skiten men summerar det jag skrev som fan:
ska tacka ja till en lagenhet som ar ett riktigt kollektiv
spanjorer gillar ikea - i lagenhetsannonserna skriver dom INTERIOR IKEA STYLE!! (inredning ikea-stil)
har varit effektiv och tittat pa tva lagenheter, vart pa introduktionen pa jobbet och kopt en mobil med spanskt kontantkort (numret ar 0034-617039924).

ska napa lite, sen ska jag ut med victoria (en tjej som gick ut norra for tva ar sen)..  kommer nog inte ha tillgang till internet sen nar jag flyttat till lagenheten, eller jo om jag fixar tradlost natverk men det kommer ta ett tag tills ja gpallar gora det.. fram tills dess far ni noja er med lite smygsurfande pa jobbet!!!
   
SALUDOS !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0