sueno...

ar sjukt somnig, uppe med TUPPEN !
 igar kvall tittat jag  pa en  lagenhet,  betalade i samma veva.. eget rum, centralt, med tre tjejer (tva spanjorsker och en  kines). tackade jag pa en gang for det funkade asbra, dom var riktigt roliga!! haha,  dom laste in mig under tiden for det kom en annan tjej unde rtioden som skulle titt apa rummet men dom ville att jag skulle bo dar sa dom laste in mig under tiden som dom "blev av med" den andra.... det var spannande!!! for jag fattade ingenting nar dom tryckte in mig pa toan.......

aja ar uppe sa tidigt for att i spanien maste man koa for att fixa "legg" typ.. behover det for att kunna jobba.... ska fixa forsakringsgrejen har ocksa, vilket ocksa ska goras tidigt pa morgonen.... sist men inte minst ska jag fixa ett bankkonto, sen ar alla trakiga arenden klara!!!
hehe, gick forbi vi ctorias bar igar kvall, sl utade med att dom erbjod mig jobb!! haha, det gar  undan i det  har landet!!
nu  blir det frukost sen barceloneta for att knata till en troligtvis fullsmockad polisstation!!
ARRIVADERCI (vet att det ar italienska men anda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0